2009. január 28., szerda

Nevenincs saláta

Nevenincs saláta:
4-5 jégsaláta levél
fél körte
fél alma
egy marék édes szőlő
egy csipet oregánó
pici só
pici bors (fehér, ha lehet)
kevés olíva olaj
kevés fehérborecet
kevés folyékony édesítő (10-12 csepp)

Néhány salátalevelet megmostam, leszárítottam, falatnyi darabokra téptem. A körtét és az almát meghámoztam, a hibás részeket kivágtam, és felkockáztam őket. Összekevertem a salátalevéllel. Természetesen megkóstoltam így is. Egész jó lett. Megszórtam egy csipetnyi oregánóval, meglocsoltam pár csepp édesítővel (10-12 csepp Huxol), pici sót és leheletnyi borsot is adtam hozzá. Nyakon öntöttem egy löttyintésnyi extra szűz olíva olajjal és egy fél löttyintésnyi fehérborecettel. Alaposan összeforgattam. Annyi időt állt, míg meghámoztam a főtt tojásokat, és megterítettem a vacsorához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése